Vēsture
  • Mitsubishi Model A (1917)

    Japānas pirmais sērijveida ražošanas modelis (Mitsubishi Shipbuilding Co Ltd). Salīdzinot ar Amerikas un Eiropas sērijveida sāncenšiem (Fiat Tipo 3) ražošana bija dārga, tāpēc 1921. gadā ražošanu pārtrauca. Saražotas tika 22 automašīnas. 

    100gadi_1

    LEO (1959)

    Šis trīs riteņu transportlīdzeklis ar tērauda kabīni un dvīņu lampām ir pirmais Mitsubishi Motors Kei auto (Japānas kategorija mazajiem transportlīdzekļiem). Tas kļuva populārs galvenokārt pilsētās, izmantojot kā ērtu preču piegādes auto. 1962. gadā ražošana pārtraukta. Līdz tam pārdoti aptuveni 28 000 auto.  

    100gadi_2

    MITSUBISHI 500 (1960)

    Pirmā pēckara populārā Mitsubishi mašīna. Pielietojot racionālu un vienkāršu dizainu, šis bija pirmais modelis, kurš Japānā izgāja vēja tuneļa testu. Četru riteņu neatkarīga piekare ļāva ērti braukt. Modelis piedalījies arī motosportā, iegūstot augsts vietas (1.-3. vieta IX Macau Grand Prix 1692).

    100gadi_3

    MINICA LA20 (1962)

    Divu durvju sedans ar ietilpīgu interjeru četriem pasažieriem un lielu bagāžnieku. Auto kļuva ievērojams ērtās vadāmības dēļ un tam bija autostop vējstikla tīrītāji. Sasniedza maksimālo ātrumu 86 km/h ar 3.7l degvielas patēriņu. 

    100gadi-4

    COLT 600 (1962)

    Pēctecis Mitsubishi 500 un pirmais Colt modelis.
    Divu gadu laikā tika saražotas aptuveni 10 000 mašīnas, padarot tās par Mitsubishi izaugsmes modeli.
    Tālāk sekoja modeļi 1000, 1500, 800, 1100 un 1000F. Colt 1000 bija populārs, jo maksimālais ātrums bija 125km/h un augstas kvalitātes dzinējs nodrošināja lielisku paātrinājumu. 

    100gadi-5

    COLT GALANT (1969)

    Liels hits, kas kļuva populārs ar savu jauno dizainu «Dynawedgeline» stilā.
    Veiksmīgs automobilis rallijos gan Japānā, gan citur, iekļaujot arī uzvaru 1972. gada Southern Cross Rally Austrālijā.

    100gadi-6

    GALANT GTO-MR (1970)

    Unikāls «garš deguns un pīles aste». Tajā laikā šis bija karstākais modelis un pirmais Mitsubishi ar DOHC (dubultais augšējais sadales vārpsts) dzinēju. Izpelnījās veiksmīgu sniegumu Tokijas Auto izstādē. 

    100gadi-7

    GALANT Coupe FTO (1971)

    Bāzēts uz Colt Galant šasijas. FTO itāliski «Fresco Turismo Omologato» - svaiga tūrisma ierosināšana.
    Atzīts par labāko sporta kupeju Japānā, jo lieliska veiktspēja tieši pagriezienos un līkumos. Maksimālais ātrums 160km/h. Ražoja divus gadus. 

    100gadi-8

    LANCER 1600GSR (1973)

    Vārds «Lancer» cēlies no vidusslaiku Eiropas, kas apzīmēja jātnieku, kurš cīnās ar šķēpu.
    Šis rallija modelis uzvarēja vispārējo Safari Rally čempionātu (1974) pirmajā piegājienā. Salīdzinājumā ar konkurentu lielo dzinēju un lielākiem zirgspēkiem, Lancer atšķīrās ar vieglu, taču spēcīgu virsbūvi.
    1. paaudzes Lancer bija starp lielo Galantu un mazāko Minica, kur drošībai bija galvenā iezīme, kā piemēram, anti piesārņojuma tehnoloģija un degvielas iztvaikošanas vadības sistēma. 

    100gadi-9 100gadi-10

    GALANT SIGMA (1976)

    Modelis, kurš lepojās ar ļoti aerodinamisku, zemu un platu korpusu, spoileri, krasi noliektu vējstiklu un cut-off tail, lai samazinātu gaisa pretestību.
    Modelim revolucionārais Astron 80 dzinējs, regulējami aizmugures sēdekļi un jauna piekares sistēma, kas tajā laikā bija inovatīva pieeja. Augstas klases sedans ae izjādes komfortu, zemu trokšņu līmeni un emisiju samazināšanu.

    100gadi-11

    Mirage 1400GLX (1978)

    Hečbeks veidots saskaņā ar koncepciju, lai saglabātu dienas enerģiju un nodrošinātu patiesu greznību ierobežotā telpā. Šis bija pirmais Mitsubishi priekšējās piedziņas modelis ar unikālo «Supershift» transmisiju un jaunizveidoto U veida aizmugures neatkarīgo suspensiju.
    Viens no Mitsubishi tā laika galvenajiem modeļiem līdzās Galant. 

    100gadi-12

    MITSUBISHI 360 vieglais mikroautobuss LT23 (1965)
    Mitsubishi 360 tika izlaists 1961. gadā un tas bija Mitsubishi Motors pirmais četru riteņu vieglais pasažieru mikroautobuss. Attēlā redzamais LT23 modelis iznāca tirdzniecībā 1965. gadā, un tā minimālais apgriešanās rādiuss bija 3.6m. Tajā vienlaicīgi varēja iekraut 300kg lielu bagāžu un braukt divi pasažieri. Logi atvērās horizontāli tādejādi radot priekšstatu par ļoti praktisku auto. 

    100gadi-13

    Minicab EV (1966)

    Pirmais elektriskais automobilis, ko izlaida Mitsubishi Motors Corporation bija Minicab EV. Tās tika ražotas ar svina akumulatoriem un kā bateriju sniegums bija ierobežots, elektriskā transportlīdzekļa attīstība nevirzījās strauji uz priekšu. Tikai pēc 43 gadiem tika izlaists i-MiEV elektroauto.

    100gadi-14 100gadi-15

    Lancer
    1991. Gadā MMC (Mitsubishi Motors Corporation) izveidoja Lancer elektrisko automašīnu
    Vides jautājumi un elektroauto attīstība pasaulē pieauga. Šis modelis bija aprīkots ar niķeļa-kadmija bateriju, palielinot braukšanas distanci.

    100gadi-16

    Livero (1993)

    1993. gadā MMC izstrādāja divu tipa Livero elektroauto – viens darbināms ar niķeļa kadmija bateriju, otrs ar svina skābes akumulatoru. Salīdzinot ar šodienas automobiļiem, bija nepieciešama liela akumulatora vieta, kā arī tam trūka ikdienas praktiskuma.

    100gadi-17100gadi-19100gadi-18

    Hibrīdelektroauto (1995)

    1995. gadā MMC izveidoja hibrīd elektrisko automobili, kas tika veidots pamatojoties uz Mitsubishi Chariot modeli. Šis modelis kombinēja dzinēja ģeneratoru (benzīna vai gāzes) un ar bateriju darbināmu motoru, lai sasniegtu zemu emisijas līmeni. No 1995.-1997.gadam šādus trīs automobiļus saņēma Kalifornijas Gaisa resursu padome, lai testētu un demonstrētu ļoti tīru emisiju līmeni.

    100gadi-20

    FTO (1998)

    1998. gadā MMC izveidoja FTO elektriski darbināmu sporta auto, ko darbina mangāna un litija jonu akumulators un pastāvīga magnēta sinhronais motors.
    Braucot ar ātrumu 2 124.3 km 24 h laikā (testa laikā ieturot 20 minūšu uzlādes pauzes ik pēc 50 minūtēm apļa laika 130km/h) tika sasniegts Ginesa Pasaules Rekords.

    100gadi-21

    Eclipse elektroauto (2001)

    Darbina mangāna un litija jonu akumulators un pastāvīgā magnēta sinhronais motors. Tam izdevās pabeigt testa braucienu, aptverot 1200 km lielu distanci.

    100gadi-22

    Colt un Lancer Evolution MIEV (2005)

    2 elektroauto (motori riteņu rumbās), kuri izstrādāti pamatojoties Lancer Evolution IX. Lancer Evolution MIEV pirmais transportlīdzeklis, kurš nesa MIEV vārdu. Katrs riteņa rumbas motors bija aprīkots ar litija jonu akumulatoru un sasniedza 200 kW lielu jaudu.

    100gadi-24100gadi-23

    i-MiEV (2009)

    MMC izveido 2006. gada oktobrī pirmo i-MiEV elektroauto. Pēc testēšanas - 2009. gadā – to sāk pārdot publiski (litija baterija, viegls motors).

    100gadi-25


Sazināties ar dīleri par servisu