• Eclipse Cross MY18:

    Loading

    Cena

    25.900,00€

    Eclipse Cross Invite 1.5l 16V DOHC MIVEC 2WD 6MT

    Aktuālā cena 25.900,00€

    Cena norādīta EUR iekļ. PVN 21%

    0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

  • Lejupielādes

  • briedis_promo

    Akcija!

    Pirmajiem pircējiem dāvanā boksa cimdi ar Maira Brieža autogrāfu.

  • SAJŪTIET AIZRAUTĪBU


    Pietiek uzmest vienu acu skatienu, lai sajustu pārliecību un neizsakāmu vēlmi sēsties pie Eclipse Cross stūres. Lai kur arī netrastos auto, tas pārsteidz ar savām ķīlveida skulpturālajām formām, asām, dinamiskām līnijām, kas atgādina sportistu. 

    EKSTERJERS

    DYNAMIC SHIELD

    Rear Design

    GATAVS PIEDZĪVOJUMIEM

    Izteiksmīgas līnijas. Plati spārni. Uz priekšpusi sašaurināts profils. Muskuļots dizains. Sportiska aizmugure. Eclipse Cross neatstās vienaldzīgu nevienu.

    INTERJERS

    Shark Fin Type Antenna

    AIZRAUTĪBA UN PĀRLIECĪBA

    Katra sportiskā vadības paneļa detaļa ir pārdomāta, lai brauciens būtu patīkams un komfortabls.
    Tūlītējā un precīzā auto reakcija uz vadītāja darbībām liek justies pārliecinātam un izjust kontroli pār mašīnu.

    Rear Design

    PROJEKCIJAS EKRĀNS HUD

    Visa svarīgākā informācija projekcijas ekrānā tiek uzrādīta pilnā krāsu gammā tieši virs mērinstrumentu paneļa ērtākai pārskatīšanai. Jūs varat regulēt attēla spilgtumu un ekrāna augstumu atbilstoši savām vēlmēm un diennakts laikam. Ekrāns izbīdās vai nolokās, kad ieslēdzat vai izslēdzat aizdedzi.

    Rear Design

    AIZMUGURĒJAIS LOGS

    Skaidru skatu uz aizmuguri nodrošina dalītais aizmugurējais logs. Aizmugures sēdekļiem augstumā regulējami galvas balsti speciāli izstrādāti, lai atrastos zemā līmeni.

    SĒDEKĻU MATERIĀLI

    Rear Design

    STANDARTA AUDUMA APDARE

    Piezīme: sēdekļu ādas apdarē ietilpst sintētiskās ādas apdare uz sēdekļu sāniem, aizmugurēm, daļas no sēdvirsmas un uz galvas balstiem (arī uz aizmugurējā centrālā roku balsta malām, durvju roku balstiem un durvju apdarē utt.).

    Rear Design

    AUGSTAS KVALITĀTES AUDUMS AR SUDRABKRĀSAS ŠUVĒM

    Piezīme: sēdekļu ādas apdarē ietilpst sintētiskās ādas apdare uz sēdekļu sāniem, aizmugurēm, daļas no sēdvirsmas un uz galvas balstiem (arī uz aizmugurējā centrālā roku balsta malām, durvju roku balstiem un durvju apdarē utt.).

    Rear Design

    ĀDA AR ORANŽĀM ŠUVĒM

    Piezīme: sēdekļu ādas apdarē ietilpst sintētiskās ādas apdare uz sēdekļu sāniem, aizmugurēm, daļas no sēdvirsmas un uz galvas balstiem (arī uz aizmugurējā centrālā roku balsta malām, durvju roku balstiem un durvju apdarē utt.).

  • S-AWC (Super-All Wheel Control) automobiļa dinamikas kontroles sistēma


    AUTO mode

      S-AWC dod vadītājam pārliecību jebkuros apstākļos, apvienojot elektroniski kontrolēto 4WD sistēmu ar Mitsubishi Motors patentēto aktīvo stabilitātes kontroli AYC, kas izmanto bremzes, lai optimāli sadalītu piedziņu starp labās un kreisās puses riteņiem. Pat tad, ja sniega klātā līkumā pēkšņi ir jābremzē vai strauji jānospiež akseleratora pedālis, jūs saglabāsiet kontroli bez papildu stūrēšanas. S-AWC atkarībā no ceļu apstākļiem pielāgo bremzēšanu ar aizmugurējā diferenciāļa palīdzību, tādējādi izlīdzinot automobiļa gaitu. Indikators mērinstrumentu panelis informē jūs par S-AWC sistēmas statusu. Atkarībā no ceļa apstākļiem ir iespējams izvēlēties režīmus - AUTO, SNOW vai GRAVEL, lai padarītu braukšanu līkumos, taisnā trajektorijā un uz slideniem ceļiem precīzu un drošu. 
    AUTO mode

    Režīms AUTO

    Nodrošina uzticamu 4WD sistēmas darbību dažādos ceļa apstākļos.

    SNOW mode

    Režīms SNOW

    Nodrošina automobiļa stabilitāti uz slideniem ceļiem. Paredzēts braukšanai pa sniegotiem ceļiem.

    GRAVEL mode

    Režīms GRAVEL

    Nodrošina izcilas braukšanas spējas pa nelīdzenām virsmām un palīdz novērst riteņu izslīdēšanu.

    TŪLĪTĒJS PAĀTRINĀJUMS. VAIRĀK JAUDAS NO KATRA DEGVIELAS PILIENA.

    SNOW mode

    1,5 l tiešās iesmidzes benzīna turbodzinējs 

    1.5L direct-injection turbocharged petrol engine

    1,5 l TIEŠĀS IESMIDZES BENZĪNA TURBODZINĒJS 

    Jaunais Mitsubishi dzinējs ar 1.5l motora darba tilpumu un turbokompresoru nodrošina augstu griezes momentu pie maziem un vidējiem motora apgriezieniem, sniedzot tūlītēju automašīnas ātruma uzņemšanu. 
    Dzinēja jaudu nodrošina tiešā degvielas iesmidzināšanas sistēma, izplūdes korektors, kas iebūvēts dzinēja galvā, ar nātriju pildīti izplūdes vārsti, Mitsubishi novatoriskā, elektroniskā vārstu pacēluma laika kontroles sistēma MIVEC un daudzas citas funkcijas.

    INVECS-III CVT and 6 MT

    INVECS-III CVT UN 6 MT

    Modernā, automātiskā transmisija CVT nodrošina vienmērīgu, jaudīgu paātrinājumu un izcilu degvielas ekonomiju, pateicoties pārnesumu kontroles teicamai darbībai. 
    Pieejama arī 6-pakāpju manuālā transmisija.

    Auto Stop & Go [AS&G]

    AUTOMĀTISKĀ STOP & GO SISTĒMA AS&G

    Automātiskā Stop & Go sistēma (AS&G) samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu, automātiski izslēdzot dzinēju, kad automobilis stāv, piemēram, pie luksofora. Tiklīdz tiek atlaists bremžu pedālis (dzinējiem ar CVT) vai nospiests sajūgs (dzinējiem ar mehānisko pārnesumkārbu), dzinējs nekavējoties tiek iedarbināts, un jūs varat turpināt ceļu.

    Cruise control

    PĀRVIETOŠANĀS PRECIZITĀTE AR AUGSTA KOMFORTA NOSACĪJUMIEM 

    Eclipes Cross vadāmība ir stabila un paredzama. Precīzi noregulētā piekare, atsaucīgā stūrēšana un izturīgā virsbūve (ar punktu metinājumiem, konstrukcijas līmvielām un amortizatoru glāžu atsaiti) nodrošina pilnīgu un precīzu automašīnas kontroli. 

    Cruise control

    PAAUGSTINĀTAS STINGRĪBAS VIRSBŪVE

    Konstrukcijas līmvielas durvīs un bagāžas nodalījuma durvīs palielina savienojumu stingrību starp virsbūves daļām.

    *Attēlam ir informatīva nozīme.

  • Kā Eclipse Cross ieguva savu nosaukumu

    Izsmalcinātais, dinamiskais Eclipse Cross atspulgs izraisa tādu pašu sajūsmu kā spīdīgā kontūra saules aptumsuma laikā. Izteikti piesātinātā virsbūves sarkanā krāsa atgādina žilbinošu saules areolu mēness aizsegā. Pirmais automobilis ar nosaukumu "Eclipse" bija kupeja, kas tika ražota 1989. gadā ASV. Jaunais auto, kuram pievienoja  vārdu "Cross" (saīsinājums no vārda "crossover"), kļuva par jaunu iemiesojumu dinamikai un braukšanas priekam. 

  • FRONTĀLĀS SADURSMES NOVĒRŠANAS BREMŽU SISTĒMA FCM 

    Palīdz novērst frontālas sadursmes vai mazināt to sekas, ja no sadursmes nav iespējams izvairīties. Uztver apkārtējos transportlīdzekļus un gājējus ar kameras un lāzera radara palīdzību.

    Forward Collision Mitigation System

    Twin motor 4WD

    Danger of collision
    Danger of collision
    Danger of collision


    Piezīme: frontālās sadursmes novēršanas bremžu sistēmas FCM uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis un nenovērš sadursmes visos gadījumos. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Tā darbojas, kad cits transportlīdzeklis atrodas priekšā jūsu automobilim.  FCM paredzēta arī gājēju uztveršanai, taču var neuztvert tos katru reizi vai dažos gadījumos var nenostrādāt. Automātiskā bremzēšana priekšā esoša transportlīdzekļa gadījumā tiek aktivizēta pie braukšanas ātruma aptuveni 5-80 km/h (5-180 km/h, ja jūsu automobilis ir aprīkots ar ACC), bet gājēju gadījumā - pie braukšanas ātruma aptuveni 5-65 km/h. Tā kā FCM nav funkcijas, kas saglabātu bremžu spiedienu, tās tiek atlaistas aptuveni 2 sekundes pēc apstāšanās. Lai novērstu automobiļa ripošanu, autovadītājam pašam jānospiež bremžu pedālis. Dažos gadījumos FCM sistēma var nedarboties, ja autovadītājs pats cenšas novērst sadursmi, kontrolējot stūri vai pielietojot akseleratora pedāli. Jautājumu gadījumā sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju. 

    ADAPTĪVĀ KRUĪZA KONTROLE ACC

    Ar radara palīdzību saglabā uzstādīto distanci no jūsu automobiļa līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim uzlabotai drošībai un jūsu sirdsmieram. Novērš autovadītāja uztraukumus, it īpaši satiksmes sastrēgumos un uz lielceļiem. 

    Adaptive Cruise Control

    Danger of collision Danger of collision Danger of collision


    Piezīme: ACC sistēmas uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Dažos gadījumos ACC var nenostrādāt. Atkarībā no priekšā braucošā transportlīdzekļa veida un tā stāvokļa, laika un ceļa apstākļiem šī sistēma var novērtēt situāciju nepareizi. Turklāt sistēma var nebūt spējīga pietiekami samazināt braukšanas ātrumu, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis bremzē pēkšņi vai jūsu braukšanas trajektorijā iebrauc cits transportlīdzeklis. Jautājumu gadījumā sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju.

    Lane Departure Warning Automatic High Beam Blind Spot Warning

    JOSLU ŠĶĒRSOŠANAS BRĪDINĀJUMA SISTĒMA LDW 

    Ja automobilis novirzās no braukšanas joslas, kad nav ieslēgts pagrieziena rādītājs, sistēma raida skaņas signālu un uzrāda brīdinājumu. 

    Piezīme: joslu maiņas brīdinājuma sistēma nav paredzēta, lai novērstu riskus, kas rodas, piemēram, ja autovadītājs neskatās uz ceļu (uzmanība pievērsta kaut kam citam, izklaidība utt.), sliktas redzamības dēļ utt. Tā paredzēta joslu uztveršanai pie braukšanas ātruma aptuveni 65 km/h vai vairāk. Turpiniet stūrēt savu automobili pareizi un rūpējieties par drošību. Dažās situācijās sistēma var nespēt uztvert joslas pareizi. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.

    AUTOMĀTISKĀS TĀLĀS GAISMAS AHB 

    Lai  uzlabotu drošību, komfortu un atvieglotu braukšanu naktī, tālās gaismas automātiski pārslēdzas uz tuvajām gaismām, ja priekšā tiek uztverts transportlīdzeklis, pēc tam automātiski pārslēdzas uz tālajām gaismām, pretī braucošajam transportlīdzeklim aizbraucot.

    Piezīme: šī sistēma aktivizējas pie braukšanas ātruma aptuveni 40 km/h vai vairāk un deaktivizējas pie mazāka braukšanas ātruma. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā. 

    AKLĀS ZONAS BRĪDINĀJUMA SISTĒMA BSW 

    Šī drošības sistēma izmanto aizmugurējā bamperī iebūvētus radara sensorus, lai uztvertu transportlīdzekļus jūsu aklajās zonās automobiļa labajā un kreisajā pusē. Kad BSW sistēma ir aktivizēta un pagriezienu rādītāji ir izslēgti, attiecīgajā ārējā atpakaļskata spogulī tiek uzrādīts indikators. Ja kāds transportlīdzeklis tiek uztverts, kad ir ieslēgts pagrieziena rādītājs, indikators attiecīgās puses ārējā atpakaļskata spogulī sāk mirgot, un atskan skaņas brīdinājuma signāls.

    Piezīme: aklās zonas brīdinājuma sistēmas BSW uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis un visos gadījumos nebrīdina par transportlīdzekļiem aklajās zonās. Braukšanas laikā nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Atkarībā no satiksmes, laika, ceļa virsmas apstākļiem un dažādiem šķēršļiem BSW sistēma dažos gadījumos var nedarboties pareizi. Autovadītāji ir pilnībā atbildīgi par drošu braukšanu. Radara viļņu ilustrācijai ir informatīva nozīme, tā neattēlo patieso sensoru darbību. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.

    Traffic Alert Automatic High Beam Active stability control

    BRĪDINĀJUMS PAR SATIKSMI AIZMUGURĒ RCTA 

    Kad RCTA sistēma ir aktivizēta, kombinētajā mērinstrumentu panelī iedegas indikators. Ja aizmugurējā bamperī iebūvētie radara sensori uztver tuvojošos transportlīdzekli, kad transmisijas svira ir atpakaļgaitas pārnesumā, daudzfunkcionālās informācijas sistēmas ekrānā tiek uzrādīts brīdinājuma ziņojums, atskan skaņas signāls, un indikatori abos ārējos atpakaļskata spoguļos sāk mirgot.

    Piezīme: nepaļaujieties tikai uz sistēmu, kas noteiktos apstākļos var neuztvert visus kustībā esošos transportlīdzekļus. Autovadītāji ir pilnībā atbildīgi par drošu braukšanu. Radara viļņu ilustrācijai ir informatīva nozīme, tā neattēlo patieso sensoru darbību. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.

    360 GRĀDU APKĀRTSKATA KAMERA

    Automobiļa priekšā, sānos un aizmugurē novietoto kameru uzņemtos attēlus (tai skaitā panorāmas skatu) iespējams apskatīt dažādās kombinācijās, lai redzētu, kas atrodas aklajās zonās, un atvieglotu automobiļa novietošanu stāvvietā. Automobilis ekrānā var tikt attēlots 7 krāsās pēc jūsu izvēles.

    AKTĪVĀ STABILITĀTES KONTROLE ASC

    Ja, braucot līkumā vai uz slidenas virsmas, riteņi zaudē saķeri, ASC sistēma automātiski pielāgo dzinēja jaudu un uz attiecīgo riteni pielieto bremžu spēku, lai palīdzētu saglabāt kontroli un novērstu izslīdēšanu. 

    Piezīme: ASC sistēmas kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Visiem četriem riteņiem izmantojiet vienāda veida un izmēra riepas. Automobilim neuzstādiet atsevišķi nopērkamus ierobežotas slīdes diferenciāļus. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā. 

    Hill Start Assist RISE body 7 SRS Airbags

    PALĪGSISTĒMA BRAUKŠANAS UZSĀKŠANAI KĀPUMĀ HSA 

    Uzsākot braukšanu kāpumā, HSA sistēma neļauj automobilim ripot atpakaļ, kad atlaižat bremžu pedāli, saglabājot bremžu spiedienu vēl aptuveni divas sekundes, līdz tiek nospiests akseleratora pedāli.
       
    Piezīme: palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kāpumā HSA neaizstāj drošības ievērošanu braukšanas laikā. Uz slīpiem ceļiem nekad nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Ja uz bremzēm ir liela slodze vai ceļš ir ļoti slīps vai slidens, automobilis var ripot atpakaļ. Sistēma nav paredzēta automobiļa noturēšanai uz slīpiem ceļiem ilgāk par 2 sekundēm. Lai noturētu automobili uz vietas, nepaļaujieties uz šo sistēmu kā alternatīvu nospiestam bremžu pedālim. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā. 

    PAAUGSTINĀTAS TRIECIENIZTURĪBAS VIRSBŪVE RISE

    Paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) īpaši veidotā struktūra absorbē un izkliedē trieciena enerģiju sadursmes gadījumā, tādējādi samazinot traumu gūšanas risku.
    .

    7 SRS GAISA DROŠĪBAS SPILVENI 

    Priekšējie, sānu, aizkarveida un autovadītāja ceļgalu gaisa drošības spilveni avārijas gadījumā aizsargā jūs un jūsu pasažierus. 

    Piezīme: gaisa drošības spilveni ietilpst SRS (Supplemental Restraint System) sistēmā. Lai mazinātu savainojumu risku no aktivizētiem gaisa drošības spilveniem, vienmēr piesprādzējiet drošības jostas un neatspiedieties pret durvīm. Ja iespējams, bērnus līdz 12 gadu vecumam sēdiniet aizmugurējā sēdeklī un izmantojiet atbilstošus bērnu sēdeklīšus. Ja priekšējā sēdeklī izmantojat uz aizmuguri vērstu ar drošības jostu stiprināmu bērnu sēdeklīti, nospiediet SRS gaisa drošības spilvena deaktivizācijas slēdzi. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā un kopā ar bērnu sēdeklīti piegādātajā pamācībā.

  • Head Up Display [HUD]

    REGULĒJAMI AIZMUGURĒJIE SĒDEKĻI

    Ērtos, aizmugurējos sēdekļus var regulēt 9 pozīcijās. Lai sasniegtu segmentā vadošo telpu kājām, tos var atbīdīt par 20 cm uz aizmuguri, joprojām saglabājot plašu bagāžas nodalījumu. Savukārt 60:40 dalītās atzveltnes ir nolokāmas atsevišķi, radot vietu dažādu lietu pārvadāšanai.

    Tailgate window

    JUMTA LŪKA

     Modernā un dubultā jumta lūka rada patīkamu atmosfēru autovadītājam un visiem pasažieriem. Katrs saulessargs ir regulējams atsevišķi, lai ļautu salonā ieplūst patīkamai saules gaismai.

    Power panoramic sunroof

    DURVJU SLIEKŠŅI

    Durvju sliekšņus no netīrumiem braukšanas laikā pasargā durvju apmales, lai, iekāpjot un izkāpjot no automašīnas, vadītājs un pasažieri neskartu virsbūvi un nesasmērētu drēbes.

    Standard fabric

    APSILDĀMS VĒJSTIKLS

    Sildelementi vējstiklā atbrīvo to no apmiglojuma vai ledus, nodrošinot labu redzamību daudz īsākā laikā, nekā izmantojot sildītāju.

    High grade fabric with silver stitches

    APSILDĀMA STŪRE

    Apsildāmā stūre padara braukšanu vēsā laikā daudz patīkamāku. Tās slēdzis ērti novietots centrālajā panelī.

    Tyre Pressure Monitoring System [TPMS]

    APSILDĀMI SĒDEKĻI

    Autovadītāja, blakussēdētāja un divu aizmugurējo pasažieru sēdekļu sēdvirsmās un atzveltnēs ir iestrādāti sildītāji, ko var ieslēgt un izslēgt ar ērti novietotām pogām.

    Speed limiter

    BEZKONTAKTA SISTĒMA KOS 

    Izņemot atslēgas no somas vai kabatas, nospiediet pogu priekšējo durvju vai bagāžas nodalījuma durvju ārpusē, lai atslēgtu vai aizslēgtu visas durvis. Lai iedarbinātu dzinēju vienkārši nospiediet uz priekšējā paneļa esošo pogu.

    Colour LCD Multi-information display

    EELEKTRISKĀ STĀVBREZME AR AUTOHOLD FUNKCIJU

    Vienkārši pavelciet slēdzi uz augšu, lai pielietotu stāvbremzi  vai nospiediet to uz leju, lai atbrīvotu to. Ja aktivizēta Autohold funkcija, automobilis paliks stāvot arī tad, ja atlaidīsiet bremžu pedāli. Nospiežot akseleratora pedāli, bremzes tiek atbrīvotas.

    Tyre Pressure Monitoring System [TPMS]

    LIETUS SENSORS

    Sensoriem uztverot mitrumu, lietus sensors automātiski aktivizē vējstikla tīrītājus.

    Speed limiter

    AUTOMĀTISKI PRIEKŠĒJIE LUKTURI 

    Kad apkārt kļūst tumšs, piemēram, naktī vai iebraucot tunelī, priekšējie lukturi ieslēdzas automātiski, uzlabojot drošību un vairojot komfortu.

    Colour LCD Multi-information display

    KRUĪZA KONTROLE

    Automobiļa braukšanas ātrums tiek saglabāts nemainīgs bez nepieciešamības turēt kāju uz akseleratora pedāļa, padarot garākus pārbraucienus daudz patīkamākus. Nospiežot bremžu pedāli, sistēma tiek atslēgta.

    Tyre Pressure Monitoring System [TPMS]

    RIEPU SPIEDIENA UZRAUDZĪBAS SISTĒMA TPMS

    TPMS izmanto riteņos iebūvētus sensorus - raidītājus, lai uzraudzītu riepu spiedienu, un kombinētajā mērinstrumentu panelī iededz brīdinājuma indikatoru, ja vienā vai vairākās riepās spiediens ievērojami samazinās.

    Speed limiter

    ĀTRUMA IEROBEŽOTĀJS

    Ātruma ierobežotājs vairumā situāciju neļauj pārsniegt jūsu uzstādīto braukšanas ātrumu. Lai nepārsniegtu ātrumu, braucot no kalna, varētu būt nepieciešams pielietot bremzes. Ja braukšanas ātrums tiek pārsniegts, uzrādās brīdinājums un atskan skaņas signāls.

    Colour LCD Multi-information display

    DAUDZFUNKCIONĀLS KRĀSU LCD EKRĀNS

    Lielais, daudzfunkcionālais 4,2 collu šķidro kristālu ekrāns mērinstrumentu paneļa centrā ir ļoti viegli pārskatāms. Tas sniedz noderīgu informāciju par automobiļa stāvokli, braucienu, āra temperatūru, ECO palīgsistēmas datiem un citu informāciju.