Uzlādējamā hibrīda EV tehnoloģija

OUTLANDER PHEV ir uzlādējams hibrīda elektromobilis. Tas ir aprīkots ar izcili efektīvu 2,4 litru benzīna motoru un diviem tehnoloģiski mūsdienīgiem elektriskiem (EV) braukšanas motoriem. Tā nav tikai revolūcija. Tā ir elektromobiļu evolūcija.

Kāda ir atšķirība hibrīdam, elektromobilim un PHEV?

Hibrīda automobilis darbojas gan ar benzīna motoru, gan elektriskajiem motoriem, un akumulatora uzlāde notiek tikai tad, kad automobilis atrodas kustībā. Turpretī elektromobilis (jeb EV) darbojas tikai ar akumulatora jaudu, kurš tiek uzlādēts no ārēja strāvas avota.

Uzlādējama hibrīda elektromobilis (PHEV) ir aprīkots ar benzīna motoru un akumulatoru, kuru var uzlādēt no ārēja strāvas avota. Tāpēc tas ir ne tikai ērti uzlādējams, bet arī ar universālāku pielietojumu, jo tajā harmoniski sadarbojas divu veidu enerģijas formas.

Rītdienas tehnoloģijas jau šodien

OUTLANDER PHEV benzīna motors ir paredzēts tradicionālajai jaudai vajadzības gadījumā. Abi elektriskie motori nodrošina klusāku un ekonomiskāku braukšanu. Pateicoties OUTLANDER PHEV mūsdienīgajām tehnoloģijām, abu režīmu pārslēgšana notiek nemanāmi, nodrošinot izcili efektīvu veiktspēju.

Vēlaties uzzināt, vai OUTLANDER PHEV ir jums piemērots?

Uzziniet, kā sadarbojas abi elektriskie motori un benzīna motors, dažādos braucienu veidos.

EV braukšanas režīms

Pilsētā vai īsi pārbraucieni

EV braukšanas režīmā,tiek izmantots tikai elektriskie motori. Šie motori darbina automobili ar elektrību no akumulatora, nemaz nepatērējot degvielu un neradot CO2 izmešus. Šis braukšanas režīms ir kluss, tīrs un jaudīgs. Maksimālais ātrums – 135 km/h.

Hibrīda režīms (elektriskais motors + benzīna motora palīdzība)

Lauku apvidū

Hibrīda režīms (elektriskais motors un benzīna motora palīdzība) Elektromotori darbina automobili ar benzīna motora ģenerētu elektrību. Benzīna motors ģenerē elektrību akumulatora uzlādei, kad tā līmenis ir zems, un jaudas palielināšanai strauja paātrinājuma laikā vai braucot augšup kalnā.

Paralēlais hibrīda režīms

Pa šoseju

Paralēlais hibrīda režīms (benzīna motors un elektriskā motora palīdzība) Benzīna motors tiek darbināts automobili lielos ātrumos u. c., (kad benzīna motora efektivitāte ir augsta) ar elektrisko motoru palīdzību, kad ir vajadzīga lielāka jauda.

Charge the battery as your drive
Reģeneratīvā bremzēšana

Akumulatora uzlāde braukšanas laikā

Automobiļa bremzēšanas laikā tiek dabiski ģenerēta kinētiskā enerģija. Lai palīdzētu ilgāk saglabāt akumulatora uzlādi, OUTLANDER PHEV izmanto šo enerģiju. Citiem vārdiem sakot, elektriskais motors izmanto automobiļa inerci, lai atgūtu enerģiju, kas pretējā gadījumā aizietu zudumā pie bremžu diskiem kā siltums. Reģenerējamās enerģijas apjomu var regulēt ar lāpstiņu selektoru, kas atrodas uz stūres. Var izvēlēties vienu no sešiem līmeņiem atkarībā no braukšanas apstākļiem. Otrs šīs inovatīvās tehnoloģijas ieguvums ir tās labvēlīgums ekoloģijai – retāk būs jābrauc ar benzīna motoru.
Total control at your fingertips
Elektrības prioritāte

Pilnīga kontrole jūsu rīcībā

Pilnībā elektrisku darbību OUTLANDER PHEV var ieslēgt ar EV Priority slēdzi. Šādas darbības laikā automobilis brauks ne tikai ar lētākām izmaksām, bet arī gandrīz pavisam bez skaņas. Iztēlojieties, kā varētu slīdēt pa pilsētas ielām vai lauku ceļiem agrās rīta stundās, netraucējot nevienu.
Zems CO2 izmešu apjoms

Zems CO2 izmešu apjoms

Apvidus auto ar ultra zemu CO2 apjomu

Tā kā OUTLANDER PHEV biežāk darbojas ar elektrību, tā darbība ir daudz zaļāka ar ultra zemu CO2 izmešu apjomu – tikai 46 g/km (WLTP).
outlander phev
Lai uzzinātu par OUTLANDER PHEV sniegto braukšanas prieku, skatiet sadaļu Braukšana.