Drošība
Adaptīvā Kruīza Kontrole (ACC)
Palīdz ieturēt drošu distanci
Ar radara palīdzību saglabā uzstādīto distanci no jūsu automobiļa līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim uzlabotai drošībai un jūsu sirdsmieram. Novērš autovadītāja uztraukumus, it īpaši satiksmes sastrēgumos un uz lielceļiem
Frontālu sadursmju mazināšanas sistēma (Forward Collision Mitigation System – FCM)
Labāka drošība sadursmes gadījumā
Ar kameru un lāzera radara kombināciju aprīkotā FCM sistēma novērtē jūsu automobiļa attālumu no priekšā braucošā un ātrumu salīdzinājumā ar to. Ja sistēma konstatē sadursmes draudus, atskan brīdinājuma skaņas signāls, un automobiļa ātrums tiek automātiski samazināts.
JOSLU ŠĶĒRŠOŠANAS BRĪDINĀJUMA SISTĒMA (LDW)
Ja šķērsosiet līniju, auto brīdinās.
Ja automobilis novirzās no braukšanas joslas, kad nav ieslēgts pagrieziena rādītājs, sistēma raida skaņas signālu un uzrāda brīdinājumu.
Automātiskas tālās gaismas (AHB)
Pārslēgs gaismas jūsu vietā
Lai uzlabotu drošību, komfortu un atvieglotu braukšanu naktī, tālās gaismas automātiski pārslēdzas atpakaļ uz tuvajām gaismām, ja priekšā tiek uztverts transportlīdzeklis, pēc tam automātiski pārslēdzas uz tālajām gaismām, pretī braucošajam transportlīdzeklim aizbraucot.
Blind Spot Warning (BSW)
Vairāk nebūs neredzamo zonu!
Šī drošības sistēma izmanto aizmugurējā bamperī iebūvētus radara sensorus, lai uztvertu transportlīdzekļus jūsu aklajās zonās automobiļa labajā un kreisajā pusē. Kad BSW sistēma ir aktivizēta un pagriezienu rādītāji ir izslēgti, attiecīgajā ārējā atpakaļskata spogulī tiek uzrādīts indikators. Ja kāds transportlīdzeklis tiek uztverts, kad ir ieslēgts pagrieziena rādītājs, indikators attiecīgās puses ārējā atpakaļskata spogulī sāk mirgot, un atskan skaņas brīdinājuma signāls.
BRĪDINĀJUMS PAR SATIKSMI AIZMUGURĒ (RCTA)
Atpakaļgaitā ar pārliecību
Kad RCTA sistēma ir aktivizēta, kombinētajā mērinstrumentu panelī iedegas indikators. Ja aizmugurējā bamperī iebūvētie radara sensori uztver tuvojošos transportlīdzekli, kad transmisijas svira ir atpakaļgaitas pārnesumā, daudzfunkcionālās informācijas sistēmas ekrānā tiek uzrādīts brīdinājuma ziņojums, atskan skaņas signāls, un indikatori abos ārējos atpakaļskata spoguļos sāk mirgot.
360 GRĀDU APKĀRTSKATA KAMERA
Atvieglo automobiļa novietošanu stāvvietā
Ultraskaņas nevēlama paātrinājuma mazināšanas sistēma (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System – UMS)
Bez pēkšņiem rāvieniem
Lai palīdzētu novērst sadursmes, novietojot automobili stāvvietā, atskan skaņas signāls un parādās brīdinājuma signāls, ja priekšējie vai aizmugures sensori pamana tuvumā kādu šķērsli. Tiek kontrolēts arī paātrinājums, ja vadītājs nejauši stiprāk nospiež gāzes pedāli.
Paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE
Radīts, lai aizsargātu Tevi!
outlander phev
Ko tu vēlies darīt tālāk?
Equipment may vary by market. Please consult your local Mitsubishi Motors dealer/distributor for details.
IMPORTANT:
ACC: The detection and control capabilities of ACC are supplemental only. Please drive safely and do not rely solely on this system while driving. ACC may not be activated in some situations. This system may not detect the actual situation depending on the type of vehicle in front and its conditions, the weather conditions and the road conditions. Additionally, the system may be unable to decelerate sufficiently if the vehicle in front applies the brakes suddenly or another vehicle cuts into your path, so your vehicle approaches the front vehicle. If you have any questions, please consult your local Mitsubishi Motors dealer/distributor for details.
FCM: The detection and control capabilities of Forward Collision Mitigation [FCM] are supplemental only and do not prevent collisions in every situation. Please drive safely and do not rely solely on this system while driving. FCM operates when a vehicle is in front of your vehicle. FCM is also designed to detect pedestrians, but may not detect them or be activated in some situations. Auto braking is activated for a car ahead when your vehicle is traveling at a speed of approx. 5km/h to 80km/h and for a pedestrian ahead at approx. 5km/h to 65km/h. Since FCM has no function to maintain braking, the brake is released approximately 2 seconds after stopping. To prevent the vehicle from rolling thereafter, the driver may have to hold the brake pedal down. In some cases, FCM may not function if the driver takes actions for accident avoidance through steering or acceleration operation. If you have any questions, please consult your local Mitsubishi Motors dealer/distributor for details.
LDW: Lane Departure Warning is not designed to lessen risks associated with not looking ahead carefully (attention drawn to something on the side, absentmindedness, etc.) or poor visibility caused by bad weather etc. Keep steering your vehicle correctly and drive safely. The system may not be able to detect the lane correctly in some conditions. Please see the owner’s manual for additional information.
AHB: This system activates at a speed of approx. 40km/h or more and deactivates at lower speeds. Please see the owner’s manual for additional information.
BSW: The detection and control capabilities of the Blind Spot Warning system [BSW] are supplemental only and do not warn you of vehicles in blind spots in every situation. Please do not rely solely on this system while driving. The blind spot monitor may not operate normally in some cases, depending on traffic, weather, road surface conditions and the presence of obstructions. Drivers are fully responsible for their own safe driving. The radar wave graphics are used for illustrative purposes only and do not represent the actual sensor application. Please see the owner’s manual for additional information.
RCTA: Do not rely solely on this system, which may not detect all moving vehicles in certain conditions. Drivers are fully responsible for their own safe driving. The radar wave graphics are for illustrative purposes only and do not represent the actual sensor application. Please see the owner’s manual for additional information.
UMS: Ultraskaņas nevēlama paātrinājuma mazināšanas sistēmas (Ultrasonic misacceleration Mitigation System – UMS) noteikšanas un kontroles iespējas ir tikai papildinošas un nespēj novērst nevēlamu paātrinājumu visās situācijās. Ievērojiet braukšanas drošību un braukšanas laikā nepaļaujieties tikai un vienīgi uz šo sistēmu. • Lai novērstu UMS veiktās motora jaudas kontroles traucējumus normālas braukšanas laikā skarbos ceļa apstākļos, sistēma tiek automātiski dezaktivēta, un tiek parādīts UMS OFF rādītāju blokā, kad FCM funkcija ir OFF vai ASC funkcija ir OFF. • Neviena funkcija pilnībā neapstādina automobili ar automātisko bremzēšanu. Automobilis lēni ripo uz priekšu arī tad, ja tiek regulēta motora jauda. • Sensoru sistēma var nedarboties ar tīkliem līdzīgiem šķēršļiem un šķēršļiem ar asām malām, kas pietiekami neatstaro ultraskaņas skaņu. • UMS nav iekļauta funkcija, kas spēj noturēt automobili uz vietas. Vadītājs ir atbildīgs par automobiļa apstādināšanu, nospiežot bremžu pedāli saskaņā ar braukšanas apstākļu prasībām. • Ultraskaņas sensoru viļņu grafika parādīta tikai ilustratīviem mērķiem un neatspoguļo reālu sensoru pielietojumu. Sīkāku informāciju skat. lietošanas instrukcijā.