Drošība
Frontālās sadursmes novēršanas bremžu sistēma (FCM)
Drošāks pat sadursmes gadījumā
Palīdz novērst frontālas sadursmes vai mazināt to sekas, ja no sadursmes nav iespējams izvairīties. Uztver apkārtējos transportlīdzekļus un gājējus ar kameras un lāzera radara palīdzību.
Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)
Palīdz saglabāt drošu distanci
Ar radara palīdzību saglabā uzstādīto distanci no jūsu automobiļa līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim uzlabotai drošībai un jūsu sirdsmieram. Novērš autovadītāja uztraukumus it īpaši satiksmes sastrēgumos un uz lielceļiem.
Joslu šķēršošanas brīdinājuma sistēma (LDW)
Auto pabrīdinās par novirzīšanos no braukšanas joslas
Ja automobilis novirzās no braukšanas joslas, kad nav ieslēgts pagrieziena rādītājs, sistēma raida skaņas signālu un uzrāda brīdinājumu.
Automātiskas tālās gaismas (AHB)
OUTLANDER gaismas pārslēgs jūsu vietā
Lai uzlabotu drošību, komfortu un atvieglotu braukšanu naktī, tālās gaismas automātiski pārslēdzas atpakaļ uz tuvajām gaismām, ja priekšā tiek uztverts transportlīdzeklis, pēc tam automātiski pārslēdzas uz tālajām gaismām, pretī braucošajam transportlīdzeklim aizbraucot.
Aklās zonas brīdinājuma sistēma (BSW)
Vairs nekādu aklo punktu
Šī drošības sistēma izmanto aizmugurējā bamperī iebūvētus radara sensorus, lai uztvertu transportlīdzekļus jūsu aklajās zonās automobiļa labajā un kreisajā pusē. Kad BSW sistēma ir aktivizēta un pagriezienu rādītāji ir izslēgti, attiecīgajā ārējā atpakaļskata spogulī tiek uzrādīts indikators. Ja kāds transportlīdzeklis tiek uztverts, kad ir ieslēgts pagrieziena rādītājs, indikators attiecīgās puses ārējā atpakaļskata spogulī sāk mirgot, un atskan skaņas brīdinājuma signāls.
Brīdinājums par satiksmi aizmugurē (RCTA)
Brauciet atpakaļgaitā ar pārliecību
Kad RCTA sistēma ir aktivizēta, kombinētajā mērinstrumentu panelī iedegas indikators. Ja aizmugurējā bamperī iebūvētie radara sensori uztver tuvojošos transportlīdzekli, kad transmisijas svira ir atpakaļgaitas pārnesumā, daudzfunkcionālās informācijas sistēmas ekrānā tiek uzrādīts brīdinājuma ziņojums, atskan skaņas signāls, un indikatori abos ārējos atpakaļskata spoguļos sāk mirgot.
Nejaušas akselerācijas novēršanas sistēma (UMS)
Auto novietošana ir kļuvusi ērtāka
Lai palīdzētu novērst sadursmi, novietojot automobili stāvvietā, atskan skaņas signāls un uz displeja parādās brīdinājums, kad priekšējie vai aizmugurējie sensori konstatē tuvumā esošu šķērsli. Tiek kontrolēta arī dzinēja jauda, ja jūs nejaušības dēļ pēkšņi strauji palielināt ātrumu.
Aktīvā stabilitātes kontroles sistēma (ASC)
Pat ja jūs paslīdēsiet, auto to nedarīs
Ja sistēma konstatē aizmugurējo riteņu izslīdēšanu, ārējais priekšējais ritenis tiek piebremzēts, lai atgrieztu automobili tā izejas pozīcijā. Ja sānslīde tiek konstatēta priekšējiem riteņiem, tad tiek piebremzēts iekšējais aizmugurējais ritenis, lai izlīdzinātu automobiļa gaitu.
Palīgsistēma kustības uzsākšanai kāpumā (HSA)
Nekādas ripošanas atpakaļ
Uzsākot kustību kāpumā, palīgsistēma pietur bremzes vēl 2 sekundes pēc bremžu pedāļa atlaišanas, tādējādi neļaujot automobilim ripot atpakaļ.
Paaugstinātas triecienizturības virsbūve (RISE)
Droši pasargāts salons
Paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE garantē augstāku vadītāja un pasažieru drošības līmeni sadursmes gadījumā. RISE virsbūves īpaši veidotā struktūra absorbē un izkliedē trieciena enerģiju, kas, savukārt, samazina traumu gūšanas risku.
7 gaisa drošības spilveni
Aizsardzība ikvienam
Priekšējie, sānu, aizkarveida, kā arī vadītāja ceļgalu gaisa drošības spilveni samazina traumu gūšanas risku un smagumu sadursmes gadījumā.
outlander
Ko Jūs vēlaties darīt tālāk?
Piezīme:
Automobiļa aprīkojums var nedaudz mainīties atkarībā no reģiona. Plašāku informāju var iegūt pie Mitsubishi Motors izplatītāja vai dīleriem.
- 7 SRS gaisa spilveni: gaisa spilveni pieder pie papildu drošības sistēmas – Supplemental Restraint System (SRS). Lai mazinātu gaisa spilvena atvēršanās izraisītu savainojumu risku, vienmēr jāpiesprādzējas ar drošības jostu, jāsēž ar taisnu muguru, sēdekļa vidū un nedrīkst atbalstīties pret durvīm. Bērniem līdz 12 gadu vecumam vienmēr jāsēž aizmugures sēdeklī, piesprādzējoties ar piemērotām bērnu drošības jostām. Nekad nedrīkst novietot uz aizmuguri vērstu bērnu sēdeklīti priekšējā sēdeklī. Papildinformāciju skat. automobiļa lietošanas instrukcijā un bērnu drošības jostai pievienotajā lietošanas instrukcijā.
- ASTC: ASTC kontroles iespējas ir tikai papildu funkcijas. Braukšanas laikā jāievēro piesardzība un nedrīkst paļauties tikai uz šīm funkcijām. Uz visiem 4 riteņiem obligāti jāuzstāda vienādas norādītā tipa un izmēra riepas. Nedrīkst uzstādīt automobilim nekādus neoriģinālos pašbloķēšanas diferenciāļus. Papildinformāciju skat. automobiļa lietošanas instrukcijā.
- HSA: Hill Start Assist [HSA] – palīdzība uzsākt braucienu pret kalnu, nav drošas braukšanas aizstājēja. Nedrīkst paļauties tikai uz šo funkciju, braucot pa stāviem ceļiem. Automobilis var sākt ripot atpakaļ, ja bremžu pedālis nav pietiekami nospiests vai ja ceļš ir ļoti stāvs vai slidens. Šī funkcija nav paredzēta automobiļa noturēšanai uz vietas slīpumā pret kalnu ilgāk par 2 sekundēm. Nedrīkst paļauties uz šo funkciju automobiļa noturēšanai uz vietas kā uz alternatīvu bremžu pedāļa nospiešanai. Papildinformāciju skat. automobiļa lietošanas instrukcijā.
- FCM: frontālās sadursmes novēršanas bremžu sistēmas FCM uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis un nenovērš sadursmes visos gadījumos. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Tā darbojas, kad cits transportlīdzeklis atrodas priekšā jūsu automobilim. FCM paredzēta arī gājēju uztveršanai, taču var neuztvert tos katru reizi vai dažos gadījumos var nenostrādāt. Automātiskā bremzēšana priekšā esoša transportlīdzekļa gadījumā tiek aktivizēta pie braukšanas ātruma aptuveni 5-80 km/h (5-180 km/h, ja jūsu automobilis ir aprīkots ar ACC), bet gājēju gadījumā - pie braukšanas ātruma aptuveni 5-65 km/h. Tā kā FCM nav funkcijas, kas saglabātu bremžu spiedienu, tās tiek atlaistas aptuveni 2 sekundes pēc apstāšanās. Lai novērstu automobiļa ripošanu, autovadītājam pašam jānospiež bremžu pedālis. Dažos gadījumos FCM sistēma var nedarboties, ja autovadītājs pats cenšas novērst sadursmi, kontrolējot stūri vai pielietojot akseleratora pedāli. Jautājumu gadījumā sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju.
- ACC: adaptīvās kruīza kontroles sistēmas uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Dažos gadījumos ACC var nenostrādāt. Atkarībā no priekšā braucošā transportlīdzekļa veida un tā stāvokļa, laika un ceļa apstākļiem šī sistēma var novērtēt situāciju nepareizi. Turklāt sistēma var nebūt spējīga pietiekami samazināt braukšanas ātrumu, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis bremzē pēkšņi vai jūsu braukšanas trajektorijā iebrauc cits transportlīdzeklis. Jautājumu gadījumā sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju.
- LDW: Lane Departure Warning – joslu maiņas brīdinājuma sistēma nav paredzēta, lai novērstu riskus, kas rodas, piemēram, ja autovadītājs neskatās uz ceļu (uzmanība pievērsta kaut kam citam, izklaidība utt.), sliktas redzamības dēļ utt. Tā paredzēta joslu uztveršanai pie braukšanas ātruma aptuveni 65 km/h vai vairāk. Turpiniet stūrēt savu automobili pareizi un rūpējieties par drošību. Dažās situācijās sistēma var nespēt uztvert joslas pareizi. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
- AHB: šī sistēma aktivizējas pie braukšanas ātruma aptuveni 40 km/h vai vairāk un deaktivizējas pie mazāka braukšanas ātruma. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
- BSW: aklās zonas brīdinājuma sistēmas BSW uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis un visos gadījumos nebrīdina par transportlīdzekļiem aklajās zonās. Braukšanas laikā nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Atkarībā no satiksmes, laika, ceļa virsmas apstākļiem un dažādiem šķēršļiem BSW sistēma dažos gadījumos var nedarboties pareizi. Autovadītāji ir pilnībā atbildīgi par drošu braukšanu. Radara viļņu ilustrācijai ir informatīva nozīme, tā neattēlo patieso sensoru darbību. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
- RCTA: nepaļaujieties tikai uz sistēmu, kas noteiktos apstākļos var neuztvert visus kustībā esošos transportlīdzekļus. Autovadītāji ir pilnībā atbildīgi par drošu braukšanu. Radara viļņu ilustrācijai ir informatīva nozīme, tā neattēlo patieso sensoru darbību. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
- UMS: nejaušas akselerācijas novēršanas sistēmas [UMS] konstatēšanas un kontroles iespējas ir tikai papildinošas, tās nenovērš pārmērīgu ieskrējienu katrā situācijā. Lūdzu, brauciet saskaņā ar drošības principiem un braukšanas laikā nepaļaujieties tikai uz šo sistēmu. Lai nepieļautu, ka UMS nodrošinātā dzinēja jaudas kontrole rada traucējumus parastas auto vadīšanas laikā, braucot sarežģītos ceļa apstākļos, sistēma automātiski atslēdzas un mērierīču komplektā parādās ziņojums UMS IZSLĒGTA (OFF), kad FCM funkcija vai ASC funkcija ir IZSLĒGTA. Neviena funkcija pilnīgi neapstādina automobili ar automātisko bremzēšanu. Automobilis var ļoti lēnām pārvietoties uz priekšu vai atpakaļ pat tad, ja tiek regulēta dzinēja jauda. Sensoru sistēma var nedarboties tīklveida šķēršļiem vai šķēršļiem ar asām malām, kas pietiekamā apmērā neatstaro ultraskaņu. UMS neietver funkciju, kas notur automobili nekustīgu. Vadītājs pats ir atbildīgs par automobiļa apstādināšanu, nospiežot bremžu pedāli atbilstoši braukšanas apstākļiem. Ultraskaņas sensora viļņu grafiskie attēli ir paredzēti tikai ilustratīvos nolūkos un neatveido reālo sensora pielietojumu. Lūdzu, izlasiet automobiļa īpašnieka rokasgrāmatu papildu informācijai.