Drošība
Frontālās sadursmes novēršanas bremšu sistēma (FCM)
Drošāk ar papildus uzraudzību
Uztver apkārtējos transportlīdzekļus un gājējus ar kameras un lāzera radara palīdzību. Palīdz novērst frontālas sadursmes vai mazināt to sekas, ja no sadursmes nav iespējams izvairīties.
Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)
Palīdz ieturēt drošu distanci
Ar radara palīdzību saglabā uzstādīto distanci no jūsu automobiļa līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim uzlabotai drošībai un jūsu sirdsmieram. Novērš autovadītāja uztraukumus, it īpaši satiksmes sastrēgumos un uz lielceļiem.
Joslu šķēršošanas brīdinājuma sistēma (LDW)
Ja šķērsosiet līniju, auto brīdinās.
Ja automobilis novirzās no braukšanas joslas, kad nav ieslēgts pagrieziena rādītājs, sistēma raida skaņas signālu un uzrāda brīdinājumu.
Automātiskas tālās gaismas (AHB)
Pārslēgs gaismas jūsu vietā
Lai uzlabotu drošību, komfortu un atvieglotu braukšanu naktī, tālās gaismas automātiski pārslēdzas atpakaļ uz tuvajām gaismām, ja priekšā tiek uztverts transportlīdzeklis, pēc tam automātiski pārslēdzas uz tālajām gaismām, pretī braucošajam transportlīdzeklim aizbraucot.
Aklās zonas brīdinājuma sistēma (BSW)
Vairāk nebūs neredzamo zonu!
Šī drošības sistēma izmanto aizmugurējā bamperī iebūvētus radara sensorus, lai uztvertu transportlīdzekļus jūsu aklajās zonās automobiļa labajā un kreisajā pusē. Kad BSW sistēma ir aktivizēta un pagriezienu rādītāji ir izslēgti, attiecīgajā ārējā atpakaļskata spogulī tiek uzrādīts indikators. Ja kāds transportlīdzeklis tiek uztverts, kad ir ieslēgts pagrieziena rādītājs, indikators attiecīgās puses ārējā atpakaļskata spogulī sāk mirgot, un atskan skaņas brīdinājuma signāls.
Brīdinājums par satiksmi aizmugurē (RCTA)
Atpakaļgaitā ar pārliecību
Kad RCTA sistēma ir aktivizēta, kombinētajā mērinstrumentu panelī iedegas indikators. Ja aizmugurējā bamperī iebūvētie radara sensori uztver tuvojošos transportlīdzekli, kad transmisijas svira ir atpakaļgaitas pārnesumā, daudzfunkcionālās informācijas sistēmas ekrānā tiek uzrādīts brīdinājuma ziņojums, atskan skaņas signāls, un indikatori abos ārējos atpakaļskata spoguļos sāk mirgot.
360 grādu apkārtskata kamera
Redziet auto no dažādiem leņķiem
Automobiļa priekšā, sānos un aizmugurē novietoto kameru uzņemtos attēlus (tai skaitā panorāmas skatu) iespējams apskatīt dažādās kombinācijās, lai redzētu, kas atrodas aklajās zonās, un atvieglotu automobiļa novietošanu stāvvietā. Automobilis ekrānā var tikt attēlots 7 krāsās pēc jūsu izvēles.
Aktīvā stabilitātes kontrole (ASC)
Stabils auto
Ja riteņi, braucot līkumā vai uz slidenas virsmas, zaudē saķeri, ASC sistēma automātiski pielāgo dzinēja jaudu un uz attiecīgo riteni pielieto bremžu spēku, lai palīdzētu saglabāt kontroli un novērstu izslīdēšanu.
Palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kāpumā (HSA)
Braukšana stāvumā, bez rokasbremzes
Uzsākot braukšanu kāpumā, HSA sistēma neļauj automobilim ripot atpakaļ, kad atlaižat bremžu pedāli, saglabājot bremžu spiedienu vēl aptuveni divas sekundes, līdz tiek nospiests akseleratora pedālis.
Paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE
Radīts, lai aizsargātu Tevi!
Paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) īpaši veidotā struktūra asorbē un izkliedē trieciena enerģiju sadursmes gadījumā, tādējādi samazinot traumu gūšanas risku.
Septiņi drošības spilveni
Aizsardzība automašīnā ikvienam
Sadursmes gadījumā, lai jums un pašažieriem nodrošinātu drošību, Eclipse Cross ir aprīkota ar 7 spilvenu drošības sistēmu. Priekšējie, sānu, aizkarveida un autovadītāja ceļgalu gaisa drošības spilveni avārijas gadījumā aizsargā jūs un jūsu pasažierus.
eclipse cross
Ko jūs vēlaties aplūkot nākamo?
Piezīme:
Auto Stop&Go [AS&G] Tiklīdz tiek atlaists bremžu pedālis (dzinējiem ar CVT), dzinējs nekavējoties tiek iedarbināts, un jūs varat turpināt ceļu.
FCM: frontālās sadursmes novēršanas bremžu sistēmas FCM uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis un nenovērš sadursmes visos gadījumos. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Tā darbojas, kad cits transportlīdzeklis atrodas priekšā jūsu automobilim. FCM paredzēta arī gājēju uztveršanai, taču var neuztvert tos katru reizi vai dažos gadījumos var nenostrādāt. Automātiskā bremzēšana priekšā esoša transportlīdzekļa gadījumā tiek aktivizēta pie braukšanas ātruma aptuveni 5-80 km/h (5-180 km/h, ja jūsu automobilis ir aprīkots ar ACC), bet gājēju gadījumā - pie braukšanas ātruma aptuveni 5-65 km/h. Tā kā FCM nav funkcijas, kas saglabātu bremžu spiedienu, tās tiek atlaistas aptuveni 2 sekundes pēc apstāšanās. Lai novērstu automobiļa ripošanu, autovadītājam pašam jānospiež bremžu pedālis. Dažos gadījumos FCM sistēma var nedarboties, ja autovadītājs pats cenšas novērst sadursmi, kontrolējot stūri vai pielietojot akseleratora pedāli. Jautājumu gadījumā sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju.
ACC: ACC sistēmas uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Dažos gadījumos ACC var nenostrādāt. Atkarībā no priekšā braucošā transportlīdzekļa veida un tā stāvokļa, laika un ceļa apstākļiem šī sistēma var novērtēt situāciju nepareizi. Turklāt sistēma var nebūt spējīga pietiekami samazināt braukšanas ātrumu, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis bremzē pēkšņi vai jūsu braukšanas trajektorijā iebrauc cits transportlīdzeklis. Jautājumu gadījumā sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju.
LDW: joslu maiņas brīdinājuma sistēma nav paredzēta, lai novērstu riskus, kas rodas, piemēram, ja autovadītājs neskatās uz ceļu (uzmanība pievērsta kaut kam citam, izklaidība utt.), sliktas redzamības dēļ utt. Tā paredzēta joslu uztveršanai pie braukšanas ātruma aptuveni 65 km/h vai vairāk. Turpiniet stūrēt savu automobili pareizi un rūpējieties par drošību. Dažās situācijās sistēma var nespēt uztvert joslas pareizi. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
AHB: šī sistēma aktivizējas pie braukšanas ātruma aptuveni 40 km/h vai vairāk un deaktivizējas pie mazāka braukšanas ātruma. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
BSW: aklās zonas brīdinājuma sistēmas BSW uztveršanas un kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis un visos gadījumos nebrīdina par transportlīdzekļiem aklajās zonās. Braukšanas laikā nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Atkarībā no satiksmes, laika, ceļa virsmas apstākļiem un dažādiem šķēršļiem BSW sistēma dažos gadījumos var nedarboties pareizi. Autovadītāji ir pilnībā atbildīgi par drošu braukšanu. Radara viļņu ilustrācijai ir informatīva nozīme, tā neattēlo patieso sensoru darbību. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
RCTA: nepaļaujieties tikai uz sistēmu, kas noteiktos apstākļos var neuztvert visus kustībā esošos transportlīdzekļus. Autovadītāji ir pilnībā atbildīgi par drošu braukšanu. Radara viļņu ilustrācijai ir informatīva nozīme, tā neattēlo patieso sensoru darbību. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
ASC: ASC sistēmas kontrolēšanas spējas ir tikai palīglīdzeklis. Braukšanas laikā rūpējieties par drošību un nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Visiem četriem riteņiem izmantojiet vienāda veida un izmēra riepas. Automobilim neuzstādiet atsevišķi nopērkamus ierobežotas slīdes diferenciāļus. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
HSA: palīgmehānisms braukšanas uzsākšanai kāpumā HSA neaizstāj drošības ievērošanu braukšanas laikā. Uz slīpiem ceļiem nekad nepaļaujieties tikai uz sistēmas darbību. Ja uz bremzēm ir liela slodze vai ceļš ir ļoti slīps vai slidens, automobilis var ripot atpakaļ. Sistēma nav paredzēta automobiļa noturēšanai uz slīpiem ceļiem ilgāk par 2 sekundēm. Lai noturētu automobili uz vietas, nepaļaujieties uz šo sistēmu kā alternatīvu nospiestam bremžu pedālim. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā.
7 SRS gaisa drošības spilveni: gaisa drošības spilveni ietilpst SRS (Supplemental Restraint System) sistēmā. Lai mazinātu savainojumu risku no aktivizētiem gaisa drošības spilveniem, vienmēr piesprādzējiet drošības jostas un neatspiedieties pret durvīm. Ja iespējams, bērnus līdz 12 gadu vecumam sēdiniet aizmugurējā sēdeklī un izmantojiet atbilstošus bērnu sēdeklīšus. Ja priekšējā sēdeklī izmantojat uz aizmuguri vērstu ar drošības jostu stiprināmu bērnu sēdeklīti, nospiediet SRS gaisa drošības spilvena deaktivizācijas slēdzi. Plašāka informācija pieejama lietotāja rokasgrāmatā un kopā ar bērnu sēdeklīti piegādātajā pamācībā.