• 0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

Aksesuāri
  • Aksesuāri

    ATLASĪT:
    Interjers
    Interjers
Lejupielādes
  • Lejupielādes

  • Promotional_block_l200_lv

    Sazināties ar dīleri

    Iepatikās L200? Apmeklējiet kādu no mūsu dīleru saloniem un uzziniet vairāk!

L200 apskats
  • EKSTERJERS

     
    Vieglmetala diski design_pipe-type-side-step.jpg 

    PILNĪGI JAUNS L200

    Jaunais Mitsubishi L200 apvieno sevī pasažieru automobiļa komfortu un vadamību ar pikapam raksturīgo funkcionalitāti un izturību. Uzlabotie aerodinamiskie raksturlielumi ir padarījuši automobili vēl dinamiskāku un stabilāku, tajā pat laikā tas ir kļuvis arī ekonomiskāks.

    VIEGLMETĀLA DISKI

    L200 dinamisko eksterjeru veiksmīgi papildina 16” vai 17” vieglmetāla diski. 

    SĀNU SLIEKŠŅI

    Sānu sliekšņi padarīs iekāpšanu L200 daudz ērtāku, turklāt tie vēl vairāk akcentēs automobiļa eleganto ārējo veidolu. 

     
     chrome_elements design_LED-daytime-running-lamps.jpgdesign_highmount-stop-lamp.jpg

    HROMĒTI EKSTERJERA ELEMENTI

    L200 sportisko veidolu vēl vairāk izceļ hromēti eksterjera elementi ( priekšējais radiatora režģis, kravas nodalījuma rokturis, sānu atpakaļskata spoguļi).                     

    KSENONA PRIEKŠĒJIE LUKTURI AR IEBŪVĒTĀM LED DIENAS GAISMĀM

    Priekšējie ksenona lukturi būtiski uzlabo redzamību jebkuros laika apstākļos, tādējādi paaugstinot drošības līmeni. Savukārt LED dienas gaismas lukturi padara automobili labāk pamanāmu citiem satiksmes dalībniekiem, turklāt tie ļauj L200 izskatīties vēl elegantākam.. 

    PAPILDU BREMŽU SIGNĀLA LUKTURIS

    Lai vēl vairāk uzlabotu braukšanas drošību, uz kravas nodalījuma aizmugurējā borta ir novietots papildu bremžu signāla lukturis.

         

    INTERJERS

     


    design_wide-open-space.gif design_quieter-relaxing-ride.gif

    PLAŠS UN ĒRTS SALONS

    L200 salonā aizmugurējiem pasažieriem tagad ir vēl vairāk vietas kājām, savukārt būtiski uzlabotā priekšējo sēdekļu ergonomika ļaus vadītājam ērti justies pat garos pārbraucienos.

    VĒL KLUSĀK, VĒL RELAKSĒJOŠĀK

    Skaņu izolējošu un vibrācijas samazinošu materiālu izmantošana automobiļa konstrukcijā padara braukšanu ar L200 vēl klusāku un vēl relaksējošāku. 

     

  • IZCILA VEIKTSPĒJA

    performance-2_4-litre-DI_D-engine.gif

    Slipi_L200  approach_depart

    2.4L DI-D MIVEC DZINĒJS

    Jaunais MIVEC dīzeļdzinējs ir kļuvis ievērojami ekonomiskāks un videi draudzīgāks, tomēr tas joprojām ir gana jaudīgs, lai tiktu galā ar visiem uzdevumiem. 2.4L MIVEC DOHC DI-D turbodzinējs attīsta maksimālo jaudu 135kW/3500 apgr./min. un tā maksimālais griezes moments ir 439Nm/2500 apgr./min.

    PĀRLIECINOŠS JEBKUROS APSTĀKĻOS

    L200 ir veidots tā, lai pat vissarežģītākie braukšanas apstākļi Jums nekļūtu par nepārvaramu šķērsli.

    PĀRLIECINOŠS JEBKUROS APSTĀKĻOS

    L200 ir uzlabota vadāmība gan braucot pa šoseju, gan bezceļa apstākļos. Pārveidojot virsbūves priekšējās daļas konstrukcijas elementus, ir uzlabota ceļa pārredzamība, kas savukārt nozīmē lielāku drošību.

    rampa_L200 handling_super-select-4wd_1.jpg

    PĀRLIECINOŠS JEBKUROS APSTĀKĻOS

    Norādītie šķēršļu pārvarēšanas leņķi ir spēkā, ja auto ir aprīkots ar 245/65R17 riepām, aizmugurējo slieksni/kāpsli un sānu slieksni. *Nobraukšanas leņķis ir 25o, ja auto nav aprīkots ar aizmugurējo slieksni/kāpsli. Norādītie šķēršļu pārvarēšanas leņķi ir spēkā arī tad, ja L200 ir aprīkots ar 205R16C riepām, bet auto nav aprīkots ar sānu sliekšņiem.

    EASY SELECT 4WD

    Sistēma nodrošina, automobilim atrodoties kustībā, elektroniski pārslēgt 2H-4H-4L braukšanas režīmus. Braukšanas režīmos 4H un 4L automobilis sasniedz maksimālo iespējamo bezceļu pārvarēšanas sniegumu, sadalot griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu attiecībā 50:50. Režīms 2H nodrošina maksimālo iespējamo braukšanas komfortu un vadāmību pie lieliem ātrumiem, kā arī nodrošina būtisku degvielas ekonomiju. 

    SUPER SELECT 4WD-II

    Sistēma nodrošina, automobilim atrodoties kustībā, elektroniski pārslēgt 2H-4H-4HLc-4LLc braukšanas režīmus. Super Select pilnpiedziņas sistēma ir Esay Select sistēmas papildinājums ar ierobežotās izslīdes starpasu diferenciāli (Torsen). Starpasu Torsen tipa diferenciālis automātiski maina starpasu griezes momenta sadalījumu atkarībā no braukšanas apstākļiem. Braucot taisnvirziena kustībā, starpasu griezes momenta sadalījums ir 40:60. Braucot pilnpiedziņas režīmā, automobilis līkumā automātiski mainīs starpasu griezes momenta sadalījumu, būtiski to palielinot uz aizmugures tiltu. Gadījumā, ja aizmugures tilta riteņu izslīdēšana būs būtisks traucēklis kustības turpināšanai, Torsen diferenciālis automātiski lielāko griezes pārvadīs uz priekšējo tiltu. Automobiļa nepārspējamo sniegumu bezceļu pārvarēšanā nodrošina 4HLc un 4LLc režīmi, kuros Torsen difernciālis tiek mehāniski sabloķēts un starpasu griezes momenta sadalījums ir fiksēts 50:50 proporcijā. 

    SUPER SELECT 4WD-II BRAUKŠANAS REŽĪMI  
    L200_4WD_1 L200_4WD_2  L200_4WD_3

    2Н (aizmugurējā piedziņa, tiešais pārnesums)

    Ideāli piemērots braukšanai pilsētā un pa ātrgaitas šosejām. Aizmugurējās piedziņas režīms nodrošina vienmērīgu automobiļa gaitu un degvielas ekonomiju.

    4Н (pilnpiedziņa, tiešais pārnesums)

    Automātiski maināms starpasu griezes momenta sadalījums nodrošina labāku riepu saķeri ar ceļa virsmu, kas savukārt uzlabo vadāmību. Tas ir īpaši svarīgi, braucot sliktos laika apstākļos vai velkot piekabi.  

    4HLс (pilnpiedziņa, nobloķēts starpasu diferenciālis, tiešais pārnesums)

    Pateicoties tam, ka griezes moments ir vienmērīgi sadalīts starp priekšējo un aizmugurējo asi, uzlabojas riepu saķere ar slidenām un nelīdzenām virsmām.

       
    L200_4WD_4

     

    4LLс (pilnpiedziņa, pezeminātais pārnesums, nobloķēts starpasu un aizmugurējā tilta diferenciālis)

    Ar pazeminātā pārnesuma palīdzību riteņiem tiek nodots maksimālais griezes moments. Tas ir svarīgs nosacījums, lai droši pārvarētu stāvus kāpumus un kritumus. Šis režīms būs noderīgs, lai tiktu galā ar tādiem sarežģītiem šķēršļiem, kā dubļi, sniegs un smiltis.

                                                                                                                                                            


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

     

     piekabe performance_auto-stop-go.jpg apgr_rad_L200

    PIEKABES VILKŠANA

    Nepieciešamības gadījumā L200 var vilkt līdz 3.1 tonnai smagu piekabi.

    AUTO STOP & GO (AS&G)

    Auto Stop & Go (AS&G) sistēma automātiski noslāpē dzinēju, ja automobilis ir apstājies, tādējādi taupot degvielu un samazinot kaitīgo CO2 izmešu daudzumu. Tiklīdz tiek nospiests sajūga pedālis, dzinējs tiek iedarbināts un Jūs varat turpināt ceļu.

    APGRIEŠANĀS RĀDIUSS

    L200 apgriešanās rādiuss ir pārsteidzoši mazs, nemot vērā L200 izmērus. Tas padara šo pikapu labi piemērotu arī šaurām pilsētas ielām.

     

       
    performance_6-speed-manual.jpg

    performance_5-speed-automatic.jpg

    6-PAKĀPJU MEHĀNISKĀ PĀRNESUMKĀRBA

    6-pakāpju mehāniskā pārnesumkārba nodrošina pilnīgu kontroli jebkuros braukšanas apstākļos.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

    5-PAKĀPJU AUTOMĀTISKĀ PĀRNESUMKĀRBA AR SPORTA REŽĪMU

    5-pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar sporta režīmu ļauj pārslēgt pārnesumus arī manuāli, padarot braucienu sportiskāku.

     



  • PASĪVĀS DROŠĪBAS SISTĒMAS

    RISE Body

    Rigid Lightweight Body Pretensioners

    RISE VIRSBŪVE

    RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) virsbūves īpaši veidotā struktūra absorbē un izkliedē triciena enerģiju sadursmes gadījumā, kas, savukārt, samazina traumu gūšanas risku. 

    IZTURĪGA VIRSBŪVES KONSTRUKCIJA

    Lai ievērojami samazinātu virsbūves svaru, vienlaikus saglabājot augstu sadursmes drošības līmeni, konstrukcijā ir izmantotas daudz augstas stiepes tērauda plāksnes. 

    DROŠĪBAS JOSTU SPRIEGOTĀJI

    Spriegotāji automātiski savelk priekšējās drošības jostas sadursmes gadījumā, tādējādi labāk noturot vadītāju un priekšējo pasažieri savā vietā, kas savukārt samazina traumu gūšanas risku un smagumu.

    AKTĪVĀS DROŠĪBAS SISTĒMAS


    7 SRS Airbags

    Speed Limiter Active Stability & Traction Control

    7 GAISA DROŠĪBAS SPILVENI

    Priekšējie, sānu, aizkarveida, kā arī vadītāja ceļgalu gaisa drošības spilveni samazina traumu gūšanas risku un smagumu sadursmes gadījumā. 

    ĀTRUMA IEROBEŽOTĀJS

    Šī sistēma nodrošina to, lai automobilis nepārsniegtu noteiku pēc brīvas izvēles iestatītu braukšanas ātrumu. Turklāt braukšanas ātrums tiek saglabāts arī situācijās, kad parastos apstākļos tas palielinātos pat bez vadītāja iejaukšanās, piemēram, braucot lejup pa kalnu u.c. Ja sistēma kaut kādu apsvērumu dēļ nevar nodrošināt iestatīto braukšanas ātrumu, tā ar skaņas signāla palīdzību brīdina autovadītāju. 

    AKTĪVĀ STABILITĀTES UN PRETIZSLĪDES KONTROLES SISTĒMA (ASTC)

    Aktīvās stabilitātes un pretizslīdes kontroles sistēmas sensori seko līdzi tam, vai kāds no automašīnas riteņiem nesāk izslīdēt vai negriežas tukšgaitā. Tiklīdz kāds no šiem faktoriem tiek konstatēts, sistēma attiecīgo riteni piebremzē, tādējādi uzlabojot automašīnas saķeri ar ceļa virsmu un saglabājot drošu un stabilu automašīnas gaitu.

    Trailer Stability Assist (TSA)

    Lane Departure Warning System Hill Start Assist

    PIEKABES STABILITĀTES KONTROLES SISTĒMA (TSA)

    TSA sistēma ievērojami uzlabo automobiļa stabilitāti velkot piekabi. Ja tiek konstatēta automobiļa šūpošanās, sistēma automātiski pielāgo dzinēja jaudu un bremzēšanas spēku katram ritenim, tādējādi uzlabojot automobiļa un piekabes kustības stabilitāti.

    JOSLU ŠĶĒRSOŠANAS BRĪDINĀJUMA SISTĒMA (LDW)

    Kamera seko ceļa joslu izvietojumam automobiļa priekšā.  Ja automobilis, kura ātrums ir virs 65km/h, sāk izbraukt no savas joslas, autovadītājs tiek brīdināts ar gaismas un skaņas signāla palīdzību.

    PALĪGSISTĒMA KUSTĪBAS UZSĀKŠANAI KĀPUMĀ (HSA)

    Uzsākot kustību kāpumā, palīgsistēma neļauj automobilim ripot atpakaļ vēl 2 sekundes pēc bremžu pedāļa atlaišanas.

  • SD NAVIGĀCIJAS SISTĒMA

    SD Navigation System

    convenience_3d-map-view.jpg convenience_2-screen-viewing

    SD NAVIGĀCIJAS SISTĒMA

    Ar multifunkcionālās navigācijas sistēmas skārienjutīgā displeja palīdzību iespējams kontrolēt audio sistēmas iestatījumus, turklāt displejs kalpo arī kā atpakaļskata kameras ekrāns.                                                               

    3D NAVIGĀCIJAS REŽĪMS

    Navigācijas kartes iespējams aplūkot arī 3D režīmā.

     

    2 EKRĀNU REŽĪMS

    Nepieciešamības gadījumā displejs var darboties vienlaicīgi 2 ekrānu režīmā, piemēram, navigācijai un audio sistēmas kontrolei.

    ĒRTĪBAS

    Rearview Camera

    USB Connectivity Hands-Free Bluetooth® Telephone

    ATPAKAĻSKATA KAMERA

    Atpakaļskata kamera padara automobiļa novietošanu autostāvvietā ērtāku un braukšanu atpakaļgaitā drošāku.                                                                                                         

    USB PIESLĒGVIETA

    USB pieslēgvieta nodrošina savienojuma iespējamību ar portatīvo mediju atskaņotāju.                        

    BLUETOOTH® BRĪVROKU SISTĒMA

    Bluetooth® brīvroku sistēma ļauj vadīt telefonu ar tālvadības taustiņiem, kas izvietoti uz stūres iekārtas, gan ar balss komandu palīdzību.                                                                                                        

    Tilt & Telescopic Steering

    Multi-information Display Dual-zone Automatic Air Conditioner

    DZIĻUMĀ UN AUGSTUMĀ REGULĒJAMS STŪRES RATS

    Augstumā un dziļumā regulējams stūres rats ļaus atrast visērtāko pozīciju pie stūres, tādējādi padarot komfortablus pat tālus pārbraucienus.

    DAUDZFUNKCIONĀLS INFORMĀCIJAS DISPLEJS

    Daudzfunkcionāls informācijas displejs nodrošina vadītāju ar visu nepieciešmo informāciju (āra temperatūra, nobrauktais attālums, degvielas patēriņš u.c.).                      

    DIVZONU KLIMATA KONTROLE

    Divzonu klimata kontroles sistēma ļaus justies komfortabli ikvienam pasažierim.                      

    Keyless Operation System

    Engine Switch performance_paddle-shifters.jpg

    BEZKONTAKTA VADĪBAS SISTĒMA

    Bezkontakta vadības sistēma nodrošina automobiļa durvju atslēgšanu, neizņemot atslēgas no kabatas.

    DZINĒJA IEDARBINĀŠANAS/NOSLĀPĒŠANA POGA

    Bezkontakta vadības sistēma ļauj iedarbināt dzinēju, vienkārši nospiežot pogu, kas novietota uz priekšējā paneļa.                       

    ĀTRUMU PĀRSLĒGŠANAS SVIRAS

    Tagad Jums ir iespēja pārslēgt ātrumus ar speciālu sviru palīdzību, pat neatlaižot stūres ratu. Tas padarīs braukšanu ievērojami komfortablāku.

     design_rain-sensor.jpg  

    LIETUS SENSORS

    Lietus sensors automātiski aktivizē priekšējā vējstikla tīrītājus, tiklīdz uz tā tiek konstatēts mitrums. 

      

    ETACS 

    Power Window Timer Auto Door Relock System

    Headlamp Auto Off Function

    ELEKTRISKI REGULĒJAMI SĀNU LOGI AR LAIKA AIZTURI

    Pēc aizdedzes izslēgšanas, elektriski vadāmos logus ir iespējams atvēr un aizvērt vēl 30 sekundes.    

    AUTOMĀTISKA DURVJU BLOĶĒŠANA

    Ja 30 sekunžu laikā pēc durvju atslēgšanas Jūs nebūsiet tās atvēris, durvis automātiski atkal tiks aizslēgtas.

    AUTOMĀTISKA PRIEKŠĒJO LUKTURU IZSLĒGŠANA

    Kad Jūs būsiet izslēdzis aizdedzi un izkāpis no automašīnas, priekšējie lukturi automātiski izslēgsies, tādējādi taupot akumulatora enerģiju. 

    Auto Speed Adjustable Wipers

       

    STIKLA TĪRĪTĀJI AR ĀTRUMJUTĪGU DARBĪBAS INTERVĀLU

    Paaugstinoties automobiļa kustības ātrumam, proporcionāli pieeaug arī stikla tīrītāju darbības intensitāte, tādējādi uzlabojot ceļa pārredzamību.                      

       
  • IETILPĪGS KRAVAS NODALĪJUMS

    IZTURĪGA BALSTIEKĀRTA

    Room to Spare

    Cargo Bed Inner Hook x 6 Tough Suspension

    UZLABOTA KONSTRUKCIJA

    L200 atradīsies vieta visam nepieciešajam. Ietiplīgās kravas kastes konstrukcija ir ievērojami uzlabota, lai nodrošinātu lielāku tās izturību. 
     
     

    KRAVAS NOSTIPRINĀŠANA

    6 āķi kravas nodalījumā palīdzēs nostiprināt un droši pārvadāt gandrīz jebkura izmēra un formas kravu.

    IZTURĪGA BALSTIEKĀRTA

    Divplauktu priekšējā piekare ar spirālatsperi un stabilizatora stieni, kā arī aizmugurējā piekare ar daudzlokšņu atsperēm padara braukšanu  daudz atraktīvāku un stabilāku.
     
      

    STINGRA KONSTRUKCIJA

    Durable Design

    STINGRA KONSTRUKCIJA

    Kravas kastes aizmugurējie stūri ir ievērojami pastiprināti, lai tie būtu noturīgāki pret ārējiem triecieniem, kas neizbēgami rodas, piemēram, novietojot kravas kastē lielu, nestandarta formas bagāžu. Tāpat ievērojami stingrāka ir padarīta arī dzinēja telpa, un tās pārsegs it aprīkots ar dubulto slēgmehānismu.

  • MITSUBISHI 5. PAAUDZES PIKAPS

    MANTOJUMS

    History of pickup trucks First generation (1978)

    DAUDZPUSĪBA

    5.paaudzes pikaps L200 apvieno sevī pasažieru automobiļa salona komfortu un pikapam raksturīgo funkcionalitāti un izturību.

    PIKAPU VĒSTURE

    Mitsubishi pikapu ražošanu aizsāka 1978.gadā un kopš tā laika  ir pārdevuši vairāk nekā 4 miljonus šo automobiļu.

    PIRMĀ PAAUDZE (1978)



    Second generation (1986) Third generation (1995) Fourth generation (2004)

    OTRĀ PAAUDZE (1986)

    TREŠĀ PAAUDZE (1995)

    CETURTĀ PAAUDZE (2004)

Es mīlu savu Mitsu!